مجموعه هوبر شما را به خرید بهترین محصولات ایزوگام دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت ایزوگام فویلدار شرق | فروش مستقیم ایزوگام از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایزوگام فویلدار چیست؟مزایای ایزوگام فویلدارایزوگام فویلدار صادراتی شرقایزوگام دولایه فویل دار و طرح دارقیمت ایزوگام فویل دار صادراتی
قیمت ایزوگام فویلدار صادراتی

فروش مستقیم ایزوگام از کارخانه

قیمت ایزوگام فویلدار درجه یک دلیجان را همچنان ارزان و باکیفیت و بهترین کیفیت از کارخانه ایزوگام مشکین شرق دلیجان بخواهید. این نوع ایزوگام دولایه با قیر پلیمری، با فروش مستقیم از درب کارخانه، قابلیت صادرات به دیگر کشورها را دارد. برای سفارش مستقیم انواع ایزوگام خوب، می توانید با ما در تماس باشید.

برای صادرات ایزوگام، یکی از مواردی که نیاز خواهد بود، در دست داشتن مجوزهای صادراتی می باشد و این نوع مجوزها با توجه به هزینه ها و مراحلی که نیاز دارد، توسط اکثر کارخانه ها، اخذ نشده و تعداد محدودی از شرکت های ایرانی را می توان معرفی نمود که موفق به کسب استانداردهای لازم برای صادرات ایزوگام به کشورهای مختلف همسایه و کشورهای اروپایی شده اند.

شرکت ایزوگام هوبر هم از معدود شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت نموده و موفق به ایجاد موقعیت های خوب و ویژه صادراتی شده است.

ایزوگام فویلدار چیست

ایزوگام فویلدار چیست؟

در تولید ، مراحل و متریال متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که در نهایت، می تواند منجر به ارائه ایزوگام هایی با کاربرد و ویژگی های مختلف می شود.

در این میان، تولید ایزوگام فویلدار هم یکی از زمینه های فعالیتی شرکت های تولیدی ایزوگام، محسوب می شود که این نوع ایزوگام، مقاومت بیشتری در برابر نور خورشید، مواد شیمیایی و … خواهد داشت.

مسئله این جاست که نوع فویل به کار رفته در تولید ایزوگام هم تاثیر بسزایی برروی کیفیت این محصول خواهد داشت.

شرکت ایزوگام هوبر، تولیدات ایزوگام خود را هم به صورت فویلدار و هم ساده انجا می دهد که شما بتوانید بر اساس نوع نیاز خود، برای خرید ایزوگام، اقدام نمایید.

مزایای ایزوگام فویلدار

مزایای ایزوگام فویلدار

استفاده از یک ایزوگام خوب و درجه یک فویلدار، می تواند مزیت هایی هم به همراه داشته باشد که مهم ترین آن ها، شامل این موارد خواهد بود:

  • مقاومت دمایی در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی گراد
  • مقاومت در برابر گرمای ۱۲۰ درجه
  • منعکس سازی ۸۰ درصدی نور و گرما
  • محافظت از ایزوگام در برابر آفتاب و فرسوده شدن
  • انعطاف پذیری در برابر فشار و ضربه به دلیل وجود لایه پلی استر
  • استحکام بالا به دلیل سبکی
  • به صرفه بودن استفاده از آن ها

هم اکنون برای تولید ایزوگام در شرکت ایزوگام هوبر، کیفیت های متعددی را ارائه می نماییم که می توانید بر اساس نوع نیاز خود، برای خرید عمده، اقدام نمایید.

ایزوگام فویلدار شرق

ایزوگام فویلدار صادراتی شرق

یکی از نمونه ایزوگام های فویلدار صادراتی شرکت هوبر، متعلق به ایزوگام فویلدار شرق دلیجان می باشد که از مشخصات این نوع ایزوگام، می توان به ضخامت سه میلیمتر تا چهار میلیمتر و وزن چهل تا چهل و دو کیلوگرم اشاره نمود.

البته، به این مسئله توجه نمایید که شرکت هوبر، ظرفیت لازم برای تولید ایزوگام با وزن بیشتر از جمله وزن ۵۰ کیلوگرم را هم دارد که شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تولیدات ایزوگام با وزن بالاتر و ضخامت بیشتر، معمولا برای کشورهای اروپایی و یا ترکیه، انجام می شود.

ایزوگام فویل دار صادراتی

ایزوگام دولایه فویل دار و طرح دار

در تولید ایزوگام دولایه فویلدار، این قابلیت وجود دارد که از فویل های رنگی و طرح دار، استفاده شود و چنین ایزوگامی، هم کمک به عایق کاری رطوبتی می نماید و هم این که می توان به کمک آن، به داشتن یک نمای زیبا، کمک نمود.

پس اگر بخواهید به خرید عمده ایزوگام خوبی اقدام نمایید، ایزوگام طرح دار هم می تواند محصول مناسب و کاربردی به حساب آید.

این که برای ثبت سفارش ایزوگام بخواهید اقدام نمایید، امری است که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری، برای شما، امکان پذیر شده است.

شرکت ایزوگام هوبر

قیمت ایزوگام فویل دار صادراتی

ایزوگام فویل دار صادراتی از جمله محصولاتی است که هم اکنون در بازار، نیاز مبرمی به آن وجود دارد و تولیدات ایزوگام مشکین شرق دلیجان، به دلیل قیمت های ارزان و مقرون به صرفه تری که دارند، گزینه مناسبی خواهد بود.

ثبت سفارش ایزوگام مشکین شرق دلیجان و ایزوگام طرح آجرنما در این سایت را می توانید از مسیر ارتباطی ایجاد شده به انجام رسانید و البته، در نظر داشته باشید که شرکت ایزوگام هوبر، توانایی و امکانات لازم برای صادرات ایزوگام به اکثر کشورها را مطابق با نوع نیاز شما، خواهد داشت.

مدیریت فروش : آقای باهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقــای بـــاهـــر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09195437669

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Huber10@

instagram icon اینستاگرام: Huber_company@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه هوبر شما را به خرید بهترین محصولات ایزوگام دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.