مجموعه هوبر شما را به خرید بهترین محصولات ایزوگام دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ایزوگام بام گستر دلیجان استان تهران | نحوه خرید ایزوگام صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجانقیمت روز ایزوگام بام گستر دو لایه فویلداربهترین ایزوگام صادراتی درجه یکسفارش ایزوگام بام گستر از کارخانه
سفارش ایزوگام باکیفیت

خرید ایزوگام صادراتی

دلیجان استان تهران از جمله بهترین ایزوگام های توزیعی در بین مردم بوده که به دلیل مرغوبیت بالا بیشتر برای صادرات استفاده می شود، نحوه خرید ایزوگام صادراتی در سایت شرکت هوبر ذکر شده است. شما می توانید برای هر کشوری، ایزوگام، با مشخصات فنی مختلفی از جمله ضخامت، وزن و … را انتخاب و سفارش دهید.

ایزوگام فرآورده ای نفتی به حساب آمده و پوششی مقاوم جهت جلوگیری از رخنه آب و رطوبت به سطح زیرین خود می باشد.

نصب این محصول به تازگی بر روی پشت بام ها در هنگام ساخت الزامی شناخته شده و نبود آن سبب برخورد مشکل در هنگام گرفتن مجوز می گردد.

شرکت ایزوگام هوبر

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان

اگر به دنبال یکی از بهترین انواع ایزوگام برای ایزولاسیون ساختمان خود می گردید، پیشنهاد ما به شما ایزوگام بام گستر دلیجان است.

این ایزوگام جزو نسل های جدید تولید شده شناخته شده و از بهترین مواد اولیه با فرمولاسیونی پیشرفته تولید گشته است.

ایزوگام بام گستر از قیر های خالص پالایشگاهی تهیه می شود که همین امر سبب جلوگیری از نفوذ کوچک ترین قطره ای از رطوبت خواهد شد و همواره وزن و ضخامت آن استاندارد و مطابق با تایید شده های جهانی  است که تمامی این موارد مهری بر برتر بودن این ایزوگام است.

ایزوگام دولایه بام گستر

قیمت روز ایزوگام بام گستر دو لایه فویلدار

امروزه کارخانه های ایزوگام بام گستر دلیجان توانایی تولید ایزوگام های دولایه فویلدار را مخصوص مناطق گرمسیر و سردسیر دارا بوده و این امر را مطابق با دانش به روز و مواد اولیه مرغوب به انجام می رسانند.

با توجه به این که ایران کشوری ۴ فصل بوده و  هم دارای مناطق گرمسیر و هم سردسیر می باشد از این رو تولید ایزوگامی متناسب با هر شرایط جوی تکنولوژی به خصوص و پیشرفته بوده که شرکت دلیجان به آن دست یازیده است.

ایزوگام های فویلدار جزو بهترین ها برای پوشش های مختلف از جمله کف پشت بام بوده و اگر این ایزوگام ها علاوه بر آپشن فویل دار بودن دولایه هم باشند کیفیتی آن ها دو چندان خواهد شد.

قیمت روز ایزوگام های بام گستر دلیجان در سایت مجموعه ذکر شده و اغلب اوقات این ایزوگام های فویلدار دو لایه با تخفیف هایی ویژه به فروش مشتری می رسند.

ایزوگام صادراتی درجه یک

بهترین ایزوگام صادراتی درجه یک

ایزوگام های صادراتی همان ایزوگام هایی هستند که در اقصی نقاط کشور به دست مشتری می رسند، تنها فاکتوری که در این ایزوگام ها نسبت به توزیعات داخلی متفاوت است سنجش درجه کیفیت این ایزوگام ها در سه یا چهار مرحله می باشد. و این امر تنها به دلیل صادراتی بودن محصولات است که حساسیت و دقت بیشتری را در خصوص استاندارد های جهانی و کیفیت اصیل می طلبد.

این ایزوگام ها پس از بررسی درجه کیفیت و سنجش و آزمایش اولیه به مراحل بسته بندی و بارگیری رسیده که این امور نیز باید زیر نظر متخصصان متبحر و آشنا به امور انجام گیرد.

تمامی موارد بالا اگر رعایت شوند همواره می توان بهترین و درجه یک ترین ایزوگام ها را برای صادرات و ارسال به کشورهای دنیا انتخاب نمود.

سفارش ایزوگام بام گستر

سفارش ایزوگام بام گستر از کارخانه

در خرید ” rel=”noopener”>عایق رطوبتی درجه یک در وهله اول کیفیت مهم بوده و در وهله دوم می توان قیمت را حائز اهمیت دانست.

امروزه همه افراد به دنبال خرید با کیفیت و به صرفه هستند و می خواهند مطلوب ترین اجناس را با قیمت هایی ارزان و پایین تهیه کنند، اما عده ای این امر را ناممکن دانسته و می پندارند برای خرید کیفیت بالا باید بهایی زیاد پرداخت.

اما راه هایی وجود دارد که می توان اصیل ترین کیفیت را با قیمت هایی مناسب تر تهیه نمود که یکی از آن ها حذف واسطه ها در رسیدن محصول به دست مشتری است.

اگر در فکر تهیه ایزوگام هستید می توانید سفارشات خود را به دست کارشناسان شرکت هوبر برسانید، زیرا این مجموعه با تهیه انواع ایزوگام بام گستر با کیفیت از درب کارخانه واسطه ها را حذف کرده و خریدی مناسب چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت را برای شما رقم زده است.

مدیریت فروش : آقای باهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقــای بـــاهـــر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09195437669

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Huber10@

instagram icon اینستاگرام: Huber_company@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه هوبر شما را به خرید بهترین محصولات ایزوگام دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.