مجموعه هوبر شما را به خرید بهترین محصولات ایزوگام دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت ایزوگام رولی فویلدار دلیجان متری چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت تولید ایزوگام فویلدار شرق دلیجانقیمت هر متر ایزوگام به چه عواملی بستگی دارد؟ایزوگام شرق عایق رطوبتی دو لایهصادرات ایزوگام درجه یک به ارمنستان
قیمت ایزوگام رولی فویلدار دلیجان متری چند است؟

قیمت ایزوگام رولی دلیجان را می توانید عمده از کارخانه دریافت کنید که در این صورت، بسیار مقرون به صرفه اقدام به خرید نمایید. ایزوگام ها به صورت رول های ده متری بسته بندی می شوند و وزن ایزوگام ها با توجه به ضخامت هایی که دارند، در وزن های ۴۰، ۴۲ و ۴۵ کیلوگرمی قابل عرضه می باشند.

در پروژه های عایق سازی با توجه به اینکه در چه شرایط محیطی قرار دارند، نوع ایزوگام های مصرفی، می تواند متفاوت باشد و در نتیجه انجام یک مشاوره تخصصی با کارشناسان عرصه ایزوگام، می تواند شما را در داشتن یک تصمیم گیری درست و مطمئن، یاری نماید.

گروه شرکت ایزوگام هوبر به عنوان یک مجموعه فعال در عرصه ایزوگام های دلیجان، این موقعیت خوب برای مشاوره و کسب اطلاعات در خصوص ایزوگام های مختلف را به همراه ایجاد فرصت های لازم برای ثبت سفارش، در اختیار شما قرار داده است.

شرکت تولید ایزوگام

شرکت تولید ایزوگام فویلدار شرق دلیجان

شرکت ایزوگام شرق دلیجان از تولید کنندگان ایزوگام های خوب ایرانی می باشد که محصولات متعددی از جمله ایزوگام های فویلدار را با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه می نماید.

چنین ایزوگام هایی با توجه به کیفیت منحصر به فردی که دارند، در پروژه های صادراتی می تواند بهترین پیشنهاد به حساب آید که در نتیجه برای عرضه مستقیم این ایزوگام های خوب، از طریق سایت فوق، اقدام نموده ایم.

ایزوگام های دولایه فویلدار، از ترکیب پوشش مقاوم قیر به همراه الیاف مصنوعی تولید شده اند و می توانند یک عایق مطمئن و تضمین شده در برابر آب و رطوبت به حساب آیند و نصب آن به کمک شعله و حرارت انجام می شود.

با توجه به مقاومت بالای ایزوگام های شرق پلیمری، ضمن استفاده از آن ها می توانید به مرور زمان، هزینه های خود را در خصوص عایق سازی، تا حد چشم گیری کاهش دهید.

قیمت هر متر ایزوگام

قیمت هر متر ایزوگام به چه عواملی بستگی دارد؟

ایزوگام در دسته محصولات نفتی قرار گرفته است که قیمت آن، تحت تاثیر عوامل متعددی می تواند تغییر نماید و از جمله آن ها، می توان موارد زیر را اشاره نمود:

  • فویل آلومینیومی
  • الیاف تیشو
  • الیاف پلی استر
  • قیر
  • نوع ایزوگام

این ها از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده ایزوگام می باشند و تغییر قیمت هر کدام که از مواد اولیه وارداتی می باشند، به صورت مستقیم برروی قیمت تمام شده ایزوگام ها برای فروش عمده ایزوگام شرق دلیجان در بازار، تاثیر می گذارد.

اما در خصوص قیر، که به صورت پالایشگاهی تولید می شود و اصلی ترین ماده اولیه تشکیل دهنده ایزوگام است، هم شاهد تاثیرگذاری زیاد قیمت آن، برروی قیمت ایزوگام هستیم چرا که درصد بیشتری از این محصول را، قیر تشکیل می دهد.

گرید بندی های ایجاد شده در میان محصول قیر، عاملی برای تفاوت قیمت آن ها خواهد بود و در نتیجه بر اساس نوع قیر مصرفی و همچنین قیمتی که نفت در بازارهای جهانی دارد، قیمت ایزوگام های ارائه شده، تعیین خواهد شد.

قیر ۶۰/۷۰ پالایشگاهی، بیشترین میزان مصرف را در تولید ایزوگام دارد و پس از آن می توان به معرفی قیرهای دمیده پرداخت.

اما نوسانات ارز هم به نوبه خود یک عامل تاثیر گذار برروی قیمت ایزوگام خواهد بود و در طول سال های گذشته نیز مشاهده نمودیم که با تغییر قیمت ارز و دلار، به صورت مستقیم، قیمت ایزوگام هم تغییر می کرد.

اما شما این اطمینان را داشته باشید که با خرید عمده ایزوگام های مورد نیاز خود از سمت کارخانه، به سادگی می توانید به بهترین قیمت های ممکن به دلیل عدم وجود واسطه ها، دست یابید.

ایزوگام شرق عایق رطوبتی

ایزوگام شرق عایق رطوبتی دو لایه

ایزوگام های دولایه همانطور که معرفی شدند، از ایزوگام های خوب و باکیفیت به منظور عایق سازی رطوبتی می باشند و از مزیت های آن ها می توان به دارا بودن ضمانت نامه های طولانی تر اشاره نمود.

مقاومت بالای ایزوگام های دولایه در برابر عوامل محیطی نظیر بارش باران و برق و …، به دلیل نوع مواد اولیه مرغوبی است که در تولید چنین ایزوگام هایی مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت ایزوگام شرق دلیجان با فراهم آوردن بستری به منظور خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه، به مشتریان خود در تمامی شهرها و حتی کشورهای دیگر، این امکان را داده است که به بهترین قیمت های ممکن دسترسی داشته باشند و از طرفی، خرید خود را در کمترین زمان، به انجام رسانند.

ایزوگام های خوب شرکت دلیجان با ضمانت نامه های معتبر کارخانه به همراه بیمه نامه های لازم، برای فروش عمده در اختیار مشتریان می باشد.

به منظور سفارشات عمده انواع ایزوگام های عایق سازی، این سایت می تواند بهترین فضا و موقعیت برای همکاری با شما به حساب آید.

صادرات ایزوگام

صادرات ایزوگام درجه یک به ارمنستان

به منظور صادرات ایزوگام به کشوری همچون ارمنستان، نیاز به انتخاب ایزوگام هایی با وزن سبک و ضخامت پایین تر می باشد و دلیل این امر، نیاز مشتریان این کشور، به کاهش هزینه های باربری خواهد بود.

از همین رو ایزوگام های ۳٫۵ میلیمتری می تواند یکی از پیشنهادات ویژه ما به حساب آید که با وزن ۴۰ کیلوگرمی و رول های ده متری، تولید آن ها انجام می پذیرد.

چنین ایزوگام هایی در حال حاضر، با استانداردها و مجوزهای لازم تولید می شوند تا شما بتوانید به سادگی، حمل و جا به جایی آن را به کشورهای مقصد، به انجام رسانید.

همچنین انجام امور گمرکی و پلمپ بار ایزوگام، توسط نیروهایی کارشناس انجام می پذیرد و شما کافی است ثبت سفارشات خود را به انجام رسانید تا ما برای شما، اقدامات لازم را به انجام رسانیم.

مدیریت فروش : آقای باهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقــای بـــاهـــر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09195437669

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: Huber10@

instagram icon اینستاگرام: Huber_company@

email icon ایمیل: pandakhab@gmail.com

مجموعه هوبر شما را به خرید بهترین محصولات ایزوگام دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.